اخبار ورزشی اروپا
 
سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 17:38 ::  نويسنده : alonboy

 

ال‌کلاسیکودربی ۲۱۸ در نیوکمپ
انتقام مادرید از مادرید یا طلسم شکنی بارسا؟

 بازی برگشت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی اسپانیا در نیوکمپ پیش از آن‌که انتقام کاستیانا از کاتالونیا باشد انتقام مادریدی‌ها از خودشان تلقی می‌شود.

خبرگزاری فارس: انتقام مادرید از مادرید یا طلسم شکنی بارسا؟

 ال‌کلاسیکودربی شماره ۲۱۸ (رسمی) و ۲۴۹ (غیر رسمی) ۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه در نیوکمپ بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید کلید می‌خورد.
دوئل رونالدو و مسی، تقابل گواردیولا و مورینیو، حضور مبهم په‌په، درخشش وعده داده شده سانچس، نگاه داوید ویا به زمین از جایگاه ویژه، تهدید جدایی‌طلبان کاتالونیا به شورش خیابانی و هیاهوی مهارنشدنی مردم مادرید پس از موفقیت احتمالی رئال مادرید در نیوکمپ نکاتی است که به بهانه این مصاف سنگین و دیدنی رقم می‌خورد.

مورینیو به خوبی می‌داند که حریف در دقایق ابتدایی بازی تدافعی اما منطقی از خود به نمایش خواهد گذاشت و پیش‌بینی کارشناسان این است که مادرید نیز در دقایق ابتدایی بیهوده خود را خسته نکند و به مهار حملات نامنظم حریف بپردازد.
دو تیم به صورت رسمی در ۲۱۸ بازی برگزار شده به ۸۶ پیروزی دست یافته و پیروز میدان نیوکمپ در این عرصه نیز پیش خواهد افتاد.
در صورت برتری شاگردان گواردیولا که تا حدودی محتمل به‌نظر می‌رسد بارسا از نظر تعداد برد از رئال پیش خواهد افتاد و به نوعی این طلسم شکسته می‌شود.
 


 

توصیه سرمربی تیم ملی والیبال ایران به سرمربی بارسلونا
ولاسکو: از گواردیولا الهام می‌گیرم/ او آرامش را به بارسا تزریق کرده است

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه ال کلاسیکو 163 از خاطرات خود با دوست صمیمی‌اش، گواردیولا گفت و از وی حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: ولاسکو: از گواردیولا الهام می‌گیرم/ او آرامش را به بارسا تزریق کرده است

 خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه جدال حساس فردا شب دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به خبرنگار روزنامه مارکای اسپانیا گفت: به عقیده من یکی از نکات مهم موفقیت در والیبال کار گروهی است و من این کار گروهی و تیمی را از گواردیولا الهام گرفته‌ام.

وی ادامه داد: وقتی به صورت عمقی به برخی مسائل بپردازیم متوجه می‌شویم که مدیریت گروهی و توجه زیاد به مسائل روحی و روانی در بارسلونا موج می‌زند و من نیز همین مسئله را در تیم خود لحاظ می‌کنم.

ولاسکو که در زمان حضور گواردیولا در باشگاه برشای ایتالیا با وی آشنا شده، در این باره گفت: من در آن زمان در موزه افتخارات خود قهرمانی در جهان، لیگ ایتالیا و سطح اروپا را داشتم و حتی در المپیک و لیگ‌های مختلف در کشورهای متفاوت تجربه کسب کرده بودم اما پس از ملاقات با گواردیولا متوجه شدم که می‌شود در کنار این موفقیت‌ها از مربیگری و جهان زیبای ورزش لذت برد.

این مربی آرژانتینی عنوان کرد: گواردیولا در رم در شرایطی که یک بازیکن ساده بود با من صحبت کرد و به من گفت قصد دارد در آینده به یک مربی بزرگ تبدیل شود و در آن زمان نیز مدام بر اهمیت مسائل روحی و روانی در فوتبال تاکید داشت. من نیز به او توصیه کردم مدیریت گروهی و دوستی مدیریت شده با بازیکنان را همیشه مدنظر قرار بدهد. 
 
سرمربی تیم والیبال ایران افزود: ‌یکی از نکاتی که هم من و هم گواردیولا بر آن اتفاق نظر داشتیم، این بود که با یک شیوه نمی‌شود همه بازیکنان را درمان کرد اما درمان بیماری مشترک یک تیم اهمیت دادن به کار گروهی است.

ولاسکو در باره شخصیت گواردیولا گفت: به عقیده من او به تیم خود امنیت و آرامش تزریق می‌کند. رهبری کردن یک تیم کار کمی نیست و همیشه کاری می‌کند که بازیکنانش حتی در اوج تشنه یادگیری باشند. او شخصیتی بسیار متعادل دارد و فوق‌العاده مسئولیت پذیر است.

سرمربی تیم والیبال ایران درباره مقایسه گواردیولا و مورینیو گفت: این دو شخصیت از چهره‌های مطرح جهان فوتبال هستند و به نظر من مسئولیت پذیری ویژگی بارز هر دو است. این دو به خوبی کار خود را می‌دانند و با تجهیزاتی که در اختیار دارند، به سمت موفقیت حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گواردیولا باید ضریب انعطاف پذیری خود را برای انطباق با شرایط مختلف و بازیکنان جدید افزایش دهد. او از لحاظ فرهنگی مرد بسیار بزرگی است و باید بداند بارسلونا بهترین و بالاترین مکانی است که نصیب او می‌شود.
 


 

 

به لحاظ درخشش و افتخارآفرینی
پله: بارسلونا امروز سانتوس دهه شصت است/بازی مسی شادی می‌آفریند

خبرگزاری فارس: سلطان فوتبال برزیل و جهان معتقد است تیم باشگاهی تحت امر او در گذشته، قدرت و توانایی مشابه بارسلونا را داشته است.

خبرگزاری فارس: پله: بارسلونا امروز سانتوس دهه شصت است/بازی مسی شادی می‌آفریند

به گزارش خبرگزاری فارس، ادسون آرانتس دوناسیمنتو معروف به پله که اکنون چند سالی است ریاست باشگاه اف.ث.سانتوس را در اختیار دارد، پس از آنکه دید بارسا در سال ۲۰۱۱ صاحب ۵ عنوان قهرمانی شد، به این باور رسید همین  افتخار‌آفرینی را سانتوس در دهه شصت یعنی زمانی که خود بازی می کرد، داشته  است.
 
چهره ۷۱ ساله در گفت‌وگویی با نشریه فرانس فوتبال، چاپ فرانسه گفت: زمانی حدود ۱۵ یا ۲۰ سال پیش که تیم‌ها بیشتر آرایش دفاعی داشتند، اما مقوله تکنیک همانی بود که اکنون نیز است. درست است منظور نظر ما، تیم کنونی بارسلونا است. اما نباید از خاطر برد که سانتوس در سال‌های دهه شصت، تیمی خارق‌العاده بود که توانست حتی در سطح جهانی بدرخشد و نمایشی خیره‌کننده مشابه بارسلونا امروزی داشته باشد.
 
در این مصاحبه پله از مقایسه خود با لیونل مسی با وجود خواسته گزارشگر نشریه فرانسوی خودداری کرد، اما در وصف مرد سال فوتبال جهان و اروپا که تاکنون موضع‌گیری های علیه او داشته، حرف‌های جالبی نیز زده است.
 
وی اظهار داشت: مسی بازیکنی خارق‌العاده است. این که بگوییم تماشای بازی  او شادی‌آفرین است، حرف گزافه ای نیست. من برای مسی احترام فوق‌العاده زیادی قائل هستم. همانگونه که پیش‌تر به یوهان کرایف، فرانتس بکن باوئر و میشل پلاتینی احترام می‌گذاشتم. اما هر یک از آنها، شخصیت خاص خودشان را دارند. اصلا نمی خواهم قیاسی میان مسی و کریس‌رونالدو رئال‌مادریدی‌ها انجام دهم. چون اساسا سبک بازی این دو متفاوت است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 410
بازدید دیروز : 274
بازدید هفته : 684
بازدید ماه : 3206
بازدید کل : 539612
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ