دانلود آهنگ ” دلم گرفته ” از امین رستمی
 
سرگرمی و خلاصه همه چی
 
 

 

 

دانلود آهنگ ” دلم گرفته ” از امین رستمی

دلم گرفته

پای پنجره نشستم کوچه خاکستری باز زیر بارون من چه دلتنگتم امروز
انگار از همون روزاست حال و هوام رنگ توئه کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راهه دورم خبرم از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهر تو و بوی گلاب
پیچیده توی اتاقم مثل خواب
داره بدجوری غریبی می کنه
آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره
چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راهه دورم خبرم از دل من که نداره

دانلود با لینک مستقیم : 
دانلود آهنگ ” دلم گرفته ” امین رستمی

حجم = ۳/۷۱ مگابایت | مدت = ۴ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸


نظرات شما عزیزان:

999999999999
ساعت20:34---9 مرداد 1392
خاک تو سرت

مريم
ساعت20:00---9 مرداد 1392
عالي بوووووود

Mahdi
ساعت13:48---19 تير 1392
Man Har mOghe in Ahang GoSH MIdam ya Esgham miyaftam va cry mikonam ty for mucis ......

فاطمه
ساعت11:46---4 خرداد 1392
خیلی خوووووب بود عزیزم .

پریساجووون
ساعت11:36---4 خرداد 1392


RaHa
ساعت0:25---27 اسفند 1391
maN aSheQe in aHangaM harvaGht gOosh mikOnaM aShkaM daR miaD vaGheAn amin rOstaMi ba In aGangesh shaHkaR kaRde

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید. من به یک همکاراحتیاج دارم هرکس می خواهد همکارم شود اطلاع دهد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس sargarmilox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 735
بازدید ماه : 990
بازدید کل : 536053
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

دنياي كد آهنگ پسر جهنمي

مرجع کد آهنگ